Смайлики
X
Вставити зображення
X
Якщо потрібно завантажити зображення з комп'ютера, користуйтесь http://img-host.org.ua/
Вставити відео
X
завантаження
 Неввічливо поводиться на сайті, це мене ображає
 Агресивні дії або залякування
 Це брехливі та образливі слова, які не відповідають дійсності
Повідомити
Відміна

Dědu Mráze або Про Діда Мороза-(б)

Dědu Mráze або Про Діда Мороза-(б)
Кажуть, всі дороги, зокрема залізничні, ведуть до Москви. І це й досі є правдою. Але найважливішим у цій об’єктивності є все-таки не сутність, а наслідки, тобто доки буде така правда-дійсність, доти й – панувати імперії… з усіма з цього, без найменшого перебільшення – катастрофами, якими ми продовжуємо залишатися обвішаними-обтяженими.

Але шляхи скидання з себе імперського твиння не схрещуються лише на «паротязі», ба навіть не в першу чергу, але ще… й ще і навіть (о як, можливо, не дивно) – і на Діді Морозі.

Не буду на цій темі розбалакуватися, а лише відбудуся окремими обривками.

З 1999 року в РФ-імперії (ну як тут далі без пафосу, як не з великих літер) Батьківщиною Всеросійського Дєда Мороза, мабуть, другого по величині ідола після такого собі «безвредного» Дєдушкі Леніна, оголошено місто Великий Устюг Вологодщини.

Демонізм Діда Мороза, як відомо, з’явився спершу у московській «літературі», десь ближче до рубежу ХІХ-ХХ століть. У сукупності з іншими червоно-терористичними московсько-більшовицькими заходами – Різдво, Святий Миколай… були репресовані, тобто, образно кажучи, відправлені до ГУЛАГ-у (до ГУЛАГ-у матимемо нагоду ще повернутися).

Урешті, після страшного голодомору в Україні 1932-33 років, коли люди ледве почали наїдатися хліба (наїдатися, зрозуміло, не в теперішньому розумінні, а – відносно до голоду), і перед піком красного терору 1937 року – його було поставлено на службу так зв. совєтській владі, тобто червоній московській імперії (і до червоного кольору ще повернемося потім). До речі, разом з Дідом був супутно легалізований і плагіат «Совєтскоє шампанскоє» – до святкового столу, а також знайшлося ще одне місце і для п’ятикутної зірки – на вершині ялинки, як атрибуту імперсько-більшовицького (а не якогось там, скажімо, народного) свята.

По закінченні ІІСвітової війни, коли кремлівський каганат сколотив так званий соцтабір із окупованих ним країн Східної Європи (соцтабору також торкнемося незабаром), то більшовицький новорічний сценарій суттєво запанував і там.

А далі скажу про те, до чого вів оце весь час і робив помітки:

Таким чином, якщо фігурально і конкретно, то образ Діда Мороза – це був, і досі, на жаль, є – ловкий витвір московського інституту марксизму-ленінізму, того – що при ЦК КП СС. Задля цього – апріорі, далеко не ходили і багато не думали. А було взято образ старого московського червоного більшовика, зодягнено у кожуха – зрозуміло, як пити дати – також червоного кольору, і – таку ж шапку, і з таким же одноманітним лантухом. З усього логічно видко, що він приходив до багатьох поколінь радянських дітей… з «тайожного» лісоповалу (на це вказує і його теперішня офіційна «прописка») і вертався назад до сибірського ГУЛАГ-у. І, таким чином, пророчив (вказував) долю більшості тодішній нещасній малечі.
Якщо у кого будуть заперечення, то нехай спростують і знайдуть відповідь-пояснення на те: чому мільйони з цих дітлахів, ставши дорослими, наповнювали ГУЛАГ-ні бараки, або бодай барачні трудармії тощо?

Я, здається, розкрив усі дужки, які були в тексті. Ну, хіба що ще ті, що у заголовку: але там те саме, що й у сумнозвісній абревіатурі - ВКП(б).

Ой пак, перепрошую, забув останні – про так званий «соцтабір». Так ось, на чеській мові Дід Мороз буде і є – Dе›du Mrаze. Але якщо це словосполучення відтворити кирилицею, зі збереженням фонетичної форми, то вийде – промовисте… «Дядик Мразь».
Ну, що тут скажеш?..

Володимир Пилипенко
0

Щоб коментувати на сайті, авторизуйтесь через сайт або
FACEBOOK
.
Онлайн: 1