Смайлики
X
Вставити зображення
X
Якщо потрібно завантажити зображення з комп'ютера, користуйтесь img-host.org.ua
Вставити відео
X
завантаження
 Неввічливо поводиться на сайті, це мене ображає
 Агресивні дії або залякування
 Це брехливі та образливі слова, які не відповідають дійсності
Повідомити
Відміна

Відповідь на статтю у газеті "Голос Гуляйполя", що була напечатана на захист пам*ятника леніна.

Пам’ятник Леніну. За - проти...

Минуло більше тижня, як якісь «гарячі голови»(а може нвпаки «холодні») звалили пам’ятник Леніну на центральній площі міста. Реакція людей різна. Одні обурюються, інші схвалюють. Та є і ті, хто кажуть: «Хай би стояв. Кому він заважає?» Та ні! Заважає тим, хто згоден з рішенням Верховної Ради про декомунізацію країни. Тим, у кого є почуття історичної справедливості і щире співчуття тим, хто помер під час голоду 1921-1923 років в Україні, а також загинув в концтаборах не тільки в 30-тих і 40-вих роках, а й починаючи з 1918 року, в колишньому СРСР.

Декрет від 9 травня 1918 року про монополію на харчові продукти надав повноваження Наркоматові продовольства реквізувати у селян усе зерно ПОНАД визначений самим же Наркоматом прожитковий мінімум. У виступі 26.05.1918 року Ленін наказував: «Ввести расстрелы! Переделать армию для войны (с крестьянами) за хлеб. Наша важнейшая задача натравить сначала крестьян на помещиков, а затем... , и даже не затем, а в то же самое время, натравить рабочих на крестьян».» Ни один пуд хлеба не оставлять крестьянам…, объявить всех, не сдающих хлеб, «врагами народа» и предать расстрелу». Будьте образцово беспощадны! Расстреливайте немедленно, никого не спрашивая и не допуская идиотской волокиты». (РЦХИДНИ,ф2,оп2,д380,л1)

Так під приводом охорони державних інтересів узаконювалося пограбування селянина, причому незалежно від того,чи залишалося йому хоч що не будь на життя…
І якщо в 1918-1920 роках Махно хоч якось протидіяв повному пограбуванню селян, то після розгрому його армії захисту нашим землякам не було.

За ленінською постановою від 12 серпня 1921 року «Про застосування надзвичайних заходів при вилученні продналогу» в Україні були введені жорстокі каральні заходи. Незгодних – розстрілювали, їхніх рідних кидали до концтаборів. Вимирання людей, що залишилися не те,що без хліба,а навіть без городини не бралося до уваги. В 1921-1923 роках на Гуляйпіллі був створений страшний голод. Продзагони вивезли весь хліб і коли вже у селян нічого було брати взяли 300 заручників, звичайних жителів. Але продовольства вже у населення не було зовсім і цих 300 бідолах розстріляли. За даними міжнародної комісії Ф.Нансена (статистичні дані йому надав капітан Квіслінг, який зібрав ці цифри в Україні), що були опубліковані в Женеві, в Гуляйпільському повіті голодувало 82% населення. Люди їли котів, собак і навіть падаль. Було зареєстровано 7 випадків людоїдства.

А хіба не підлістю було знищення, за ленінським наказом, армії Махна за відмову йти на Польщу? Ці люди через Сиваш взяли Перекоп, та замість подяки - удар в спину і тисячі розстріляних. Та й створення концтаборів - це не винахід Гітлера. Ще в 1918 році в Пензі був створений перший концтабір і декретом Ради Народних комісарів від 5 вересня 1918 року це було узаконено підписом Леніна. А потім уже були Соловки, ГУЛАГ . Добрий до людей був «дедушка Ленін».

І чи не цинічно звучать після цього слова тих людей,що «як же випускники шкіл цього року будуть святкувати без пам’ятника Леніну? Тим хто так думає, не жаль дітей і людей,що померли страшною голодною смертю в 1921-1923 роках? А розстріляних поспіхом, без найменшого жалю, а засланих безвинно в табори, не жаль?

Кілька років тому, в районній газеті, тривалий час публікувли прізвища гуляйпільців, що були розстріляні в роки репресій і посмертно реабілітованих. Вам не здається , що газета повинна активно давати інформацію щодо декомунізації суспільства. Адже саме незнання людьми правдивої історії та задурення їх російською пропагандою на Донбасі і призвели до війни на Сході країни. Адже не секрет, що і в нашому районі є «сочувствующие».

Слова про те,що пам’ятники політичним діячам радянської епохи це наша історія, є не що інше, як маніпуляція свідомістю людей. Справжня історія нашого краю повинна бути відображена в нашому музеї. Давайте пам’ятник Леніну, що колись стояв в центральному сквері,а потім біля четвертої школи(у нього цікава історія) поставимо біля музею, біля тачанки. Поряд викласти інформацію про, як корисні для країни справи, так і злочинні накази Леніна. А на центральній площі встановити пам’ятник Т.Г.Шевченку,бо це вулиця імені Шевченка,то хай і площа буде його імені. Адже він, як ніхто інший, зробив найбільше для об’єднання народу України. Ще хотілося б, щоб площі і вулиці Петровського(який заплямував себе в організації голодоморів) повернути колишню назву «Жертв революції».

Бо жертви, принесені нашим народом, дійсно жахливі!!!
0

Щоб коментувати на сайті, авторизуйтесь через сайт або
FACEBOOK
.
Онлайн: 1
Профіль
 Рейтинг 672  sergey69  16 червня 2015, 23:08цитувати виділене
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 960  newskaya14  05 червня 2015, 21:50цитувати виділене
І повірте: коли газета почне заробляти достатньо коштів, щоб себе прогодувати (а там їх усього пять чоловік - тобто прогодуватися їм можна запросто), абсолютно законно можна самороздержавитись) Інша справа - перед виборами газету стара гвардія не відпустить. І ще момент: не думаю, що районка проіснує довго. Навіть сильні газети сьогодні під загрозою зникнення - а тим більше така маленька стіннівочка, як ваша. Вихід бачу один - знайти спонсорів, відкрити газету - місячник або тижневик десь сторінок на 20-24. Повірте, це реально і не дорого) Просто потрібна людина, яка захоче і зуміє це зробити) Так що шукайте серед активістів такого чоловіка - і вперед, до вільної і демократичної журналістської політики!
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 960  newskaya14  05 червня 2015, 21:45цитувати виділене
Мені імпонує метод, яким це робиться у Пологівських вістях. Там газету переводять на рейки "За інформацію - плати". Працює!!! Ще й як працює! Газета сама на себе заробляє кошти і не заглядує в роти типу "кормільцям". Так ви погляньте, як усередині редакції. А в гуляйпільській редакції я особисто робила ремонт своїми силами - бо вже було соромно дивитися на руїни. Ані Попович, ані Науменко, ані Дудка, ані хто сь інший не подумає про людей-журналістів, перш ніж вони самі про себе не подумають
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1352  Info-GP  05 червня 2015, 12:27цитувати виділене
newskaya14 красно дякуємо за коментар, а якими правовими методами можна вплинути на сумнозвісну "редколегію"??? Ваші поради???
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 960  newskaya14  05 червня 2015, 11:06цитувати виділене
Дозвольте сказати із позиції професійного журналіста) До чого тут Аня? Вона й так бідна плаче кожного дня, бо по собі знаю: посада - "не сахар". Та й посадою це важко назвати - більше виконавець. У "Голосі Гуляйполя" редактор не вона, а райрада й РДА. Завжди так було - погоджували статті, навіть указують, що куди розставляти. Важко так працювати, коли не маєш слова і, тим більше, освіти газетного журналіста, а всього тільки радіо. Так що вона тут дівчина ні при чому - питайте з редколегії в особі посадовців. Але тут же хочу сказати: хочете зробити свою районну газету дійсно ГАЗЕТОЮ, а не шкільним вісником і рупором влади, якою вона, на жаль, є зараз - дайте газеті всі ті повноваження, які вона повинна мати, але не має! Повинна керувати НЕ ВЛАДА ГАЗЕТОЮ, А ГАЗЕТА - ВЛАДОЮ! Якщо це буде рекламна інформація - хай платять, і всі на рівних! Повірте, тоді й підтримки райради не треба буде (тим більше, це сьогодні й підтримкою важко назвати - більше подачка, якої і на папір та інші матеріали не вистачає) - газета прогодує себе сама. В кінці кінців, у Гуляйполі немає поваги до журналістів - усе робиться за вказівкою Поповича-Науменка-Дудки. Ось подивитеся, що буде перед виборами! Якби Аня була сміливіша і якби їй розвязали руки, то вона б пустила весь офіціоз і партійні справи за гроші - і тоді б "Голос Гуляйполя" стала справжньою газетою, а гне листівкою, якою вона є зараз
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 6  Matroshka  01 червня 2015, 22:17цитувати виділене
редактор там може і нормальний так її думку не враховують вона перечитується перед друком заступником голови РДА)))))) от і все
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 7  i.ts  01 червня 2015, 22:05цитувати виділене
дуже хороша стаття, поширила по своїх каналах як могла. газета голос гуляйполя являється підміною. її треба міняти, бо там гниле нутро. хто призначає головного редактора? фінансується вона за рахунок району?
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 6  vivalagnat  01 червня 2015, 10:45цитувати виділене
Ви дуже гарно написали про історичні факти які були багато десятків років тому, але люди не памятають що було рік тому. Знову вихваляють опозиційний блок хоча рік назад кляли ПР. Громадянин Дудка О.О. втік з ПР і зняв прапор з офіса, а зараз вони вже знахабніли і знову колотять своє кодло опозиційного блоку. Багато хто скаже - а ця влада що зробила ? Справа в тому що "ця" й "та" влада дуже сильно перемішана і якщо "ця" влада не почне руйнувати СИСТЕМУ то її теж чекають в Ростові. Україна складається з нас з Вами , а не з декількох тисяч багатіїв які вам розповідають казочки про гарне життя. Люди думайте головою , а не дупою і все в нас буде добре.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  31 травня 2015, 09:19цитувати виділене
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1352  Info-GP  31 травня 2015, 09:18цитувати виділене
"Но почему "Районка", а не "Голос Гуляйполя"? Вы хоть "Районку" сюда не приплетайте." - дякуєм, змінили.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 326  YKPOП  31 травня 2015, 08:45цитувати виділене
бросить бы тех кто кричит ссср или новороссия в 30-е годы в Украину, что бы увидели как люди с голодухи друг дружку ели, я бы посмотрел потом на них. руки чешутся на тех кто членина и совок приветствует.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 328  PATRIOT  31 травня 2015, 08:24цитувати виділене
А ще недавно у "Голосі Гуляйпілля" так хвалили нашого мера, що я навіть не зрозуміла - може я не в Гуляйполі живу!? І дороги він ремонтує і воду проводить і все якась непонятна запорізька шаражка в підряді
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 141  diesel  31 травня 2015, 01:20цитувати виділене
PRO100, наша редактор живе не в СССР, наша редактор ходить під райрадой, і коли царям сподобается чтиво, тільки тоді друкує. Якщо поставити умову - Гідність чи зарплата і статус великого начальства над штатом в 3 особи, тут перемага статус Якшо скажуть, то і про укропських фашистів, які їдять немовлят напишуть Жаль тільки, що дехто чита цей спорчений папір і вірить в те що там. ЗА весь час нічого в нашій газеті толкового не було. В нас все добре всі щасливі, Дудка щось зробив, слава партії! Хоть раз написали про іншу сторону життя в ГП?
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 93  L.B.  31 травня 2015, 01:18цитувати виділене
Но почему "Районка", а не "Голос Гуляйполя"? Вы хоть "Районку" сюда не приплетайте.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1189  PRO100  30 травня 2015, 22:32цитувати виділене
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  30 травня 2015, 22:15цитувати виділене
А.Сакун просимо про сприяння...якщо ні
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1352  Info-GP  30 травня 2015, 22:09цитувати виділене
Я не є автором статті. Автор 100% не проти. Ідея прекрасна. Будемо реалізовувати )
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1189  PRO100  30 травня 2015, 22:00цитувати виділене
Dikun У Вас гарна ідея давайте цю ст. в районку , а то влада наче змінилася, а наша редектор до цих пір живе в СССР.
Автор Info-GP Ви ідею підтримуєте???
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  30 травня 2015, 21:28цитувати виділене
Попович О.О. ти ЗА?
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  30 травня 2015, 21:26цитувати виділене
Ага а НАРОД то проснувся!!!
Читачів пока правда мало.Дуже гарна стаття !!!
Думаю її треба опублікувати в газеті!!!
 0  або  
Завантажити ще 1, залишилось 1