Смайлики
X
Вставити зображення
X
Якщо потрібно завантажити зображення з комп'ютера, користуйтесь img-host.org.ua
Вставити відео
X
завантаження
 Неввічливо поводиться на сайті, це мене ображає
 Агресивні дії або залякування
 Це брехливі та образливі слова, які не відповідають дійсності
Повідомити
Відміна

Звіти депутатів, сесія міської ради -"цирк" з відео

23.07.15 була чергова сесія міської ради, п′ятим питанням на якій розлядали питання Про виконання рішення міської ради від 29.04.15№6 "Про звіти депутатів Гуляйпільської міської ради шостого скликання за 2014р перед виборцями". Голова комісії Бут Р. був відсутній, а його промову зачитала секретар міськ.ради Шершень, де йшлося, що на протязі 2014 року всі депутати активно прймали громадян, вели зустрічі та вирішували підняті проблеми..громади...і так 10 хв.звіту. Також у доповіді було сказано що свї депутати "прозвітували".
Буквально перед своєю доповіддю виступаюча сказала, що деякі з присутніх депутатів не подали звіт, але вона надіється що сьогодні донесуть....
Але саме цікаве почалося далі.. коли Дикун А.І. який власне і був одним із ініціаторів того, щоб звіти депутатів були надруковані в місцевій газеті, задав питання - а де ж власне звіти, чому їх не друкували, і взагалі- перед ким депутати звітували ..почався в прямому сенсі "цирк"... Наш міський голова Неміч О.Г. нервово сказав що все вже відзвітовано, нікому не треба виправдовуватися, коли дехто з депутатів намагалися щось відповісти і т.д І почалося "закривання роту" Дикуну, Неміч О.Г.наполегливо наказував секретарю читати резулятивну частину рішення, спираючись на те що він м.голова і вона працію в нього... Уривки відео

та
А ділі ше цікавіше. Після закінчення я підійшла до секретаря, яка читала доповідь, і попросила копію звіту, який "..хто доніс, а хто сьогодні донесе в міськ.раду..." депутата свого участку, якої в неї як виявилося немає, бо їм ці звіти не надавали, і вони взагалі про наявність звітів запитували у депутатів по телефону...? ось практично дослівний зміст нашої розмови.
Ось так відбувається сесія, і вирішуються важливі питання. Я не кажу про всі питання і доповіді,але важливі для громади Гуляйполя, і підняті її мешканцями - ось так.
Ще доречі дуже нервував заступник міського гол. Ярмак, якому дуже не сподобалося що велася з′йомка на телефон...кричачи що це його бісить і він мене б вигнав...
Тепер резулятивна частина доповіді
Депутатам. Шановні депутати, депутат- це та людина, яку обирає громада, яку вважає гідним відповідальним і шанованим. Дозволяє і доручає вам виступати від іх імені у вирішенні мвсцевих питань. В законі про місц. самоврядув. на вас покладається задача, раз в місяць проводити зустріч з громадянами, розповідати що відбув на сесіях, які питання ви вирішуєте від їх імені, і запитувати а що їм необхідно ще для нормалізації їх життя. Раз в рік, Ви звітуєте перед людьми що зроблено за рік...
На сісії було підняте питання, що у депутата немає часу зустр. раз у місяць, немає можливості добратися до свого виборч. округу... Я повністю згодна, що робота нормального депутата, це важка праця яка потребує витрачання значного особистого часу. Але для цього на сесії міск. ради потрібно просто визначити, скільки депутатів, з транспортом, і без. Так само з місц. бютжету виділити кошти на паливо в кого є авто, і підвоз депутата на місце, у кого його немає. Що стосується зацікавленості депутата в роботі, то це може бути від пільг на комунальні платежі та знижки ставок місц. податків депутатам-підприємція. наприклад..І це таке саме просте, як і необхідне, для того, щоб депутат відчував відповідальність і зацікавленість у своїй роботі. Це звичайна оплата його часу. Я не узагальнюю всіх депутататів, багато старається в міру сил допомогти громаді. Я говорю про депутата на своїй вулиці, якого важко вигукати на зустріч, не то що добровільно..і впевнена, що багато людей можуть сказати про своїх...
Міському голові. Ви як і депутати, вибрана громадою міста,особа. Для виконаня функцій управління і вирішення питань та проблем господарів цієї тариторії, а саме громади(хоча ви як і інші мешканці є співвласником майна громади) Тому господар міста - це не дуже чітке формулювання. Господар - саме громада (кожен мешканець Гуляйполя), а ви на даний момент найнятий управляючий. І тому ігнорувать законні базові вимоги окремих членів громади, згідно закону, тобто ухтлятися від прямих обов′язків - це як мінімум перевищення службових повноважень...
Заступнику міського голови. Ви являєтеся публічною особою, а засідання міської ради публічним заходом. на якому вирішуються питання, які стосуютя кожного жителя Гуляйполя, і відеоз′йомка це один з пунктів відкритості і демократичності, так що знервованість в даному випадку це емоція в питаннях більш особистого характеру...
А щоб з боку громади не було однієї критики, яка зараз є, її треба запитувати, що саме і як вона хоче ??? Багато ідей Гуляйпільців є дуже раціональними і слушними...
Дана стаття знаходиться також на новоствореному сайті Гуляйпільської громади http://gp-gromada.com.ua
0

Щоб коментувати на сайті, авторизуйтесь через сайт або
FACEBOOK
.
Онлайн: 1
Профіль
 Рейтинг 225  svetaohota  01 серпня 2015, 22:21цитувати виділене
І яка вартість цього монументу у 2015 році з урахуванням подорожчання?
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 225  svetaohota  01 серпня 2015, 22:19цитувати виділене
10 днів, 69 робочих місць... Коментар відсутній. А хто ж забудовник?
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 960  newskaya14  31 липня 2015, 14:05цитувати виділене
Столько времени прошло - а ничего так и не изменилось) Тот, кому нечего сказать, выступает и орет во весь рот! А кто действительно хочет что-то изменить, узнать, доказать, - тому просто закрывают рот. Интересно, придут ли когда-нибудь в Гуляйполе настоящие правители, настоящие депутаты, или только и будут "звітувати"???)))
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  30 липня 2015, 09:30цитувати виділене
Згоден давайте поспоримо... тільки той факт що я не ховаюся за ніком, багато чого значить...А гавкать з будки може тільки така як ви низька людина.
Я погоджуюсь з Julia77 "не звертайте уваги на Optimist це звичайна ГАВКАЛКА, ДО РЕЧІ не дуже адекватна
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1647  Optimist  30 липня 2015, 09:19цитувати виділене
Dikun, готов поспорить что все наоборот, придурок это вы, и клоун Гуляйпольский
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  29 липня 2015, 22:50цитувати виділене
Optimist А может реально вы тайно посещаете дурдом?

ну звісно вас провідую тайком,щоб нормальні люди не дізнались що я з таким придурком спілкуюсь.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1565  Julia77  29 липня 2015, 19:20цитувати виділене
Dikun, ви колись мені радили..."не звертайте уваги на Optimist це звичайна ГАВКАЛКА, ДО РЕЧІ не дуже адекватна" - скористайтесь же своєю порадою, велика честь вести з подібними особами діалог.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1647  Optimist  29 липня 2015, 18:17цитувати виділене
Dikun,с мозгами как раз все отлично, просто когда читаю ваши высказывания, такое ощущение что вы с дурдома сбежали А может реально вы тайно посещаете дурдом? Только меня и других забыли об этом уведомить
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  29 липня 2015, 17:36цитувати виділене
Optimist давно ваших придуркуватих речей не чув . Ваші виступи не змінюються... розширте свій світогляд і розумові здібності(але мабуть вже пізно)
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1647  Optimist  29 липня 2015, 17:12цитувати виділене
Dikun, а где ваши отчеты? Когда вы были депутатом? Где ваш результат о решении проблем нашего города? Я знаю, что у вас их нет, и не было вообще.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1647  Optimist  29 липня 2015, 17:09цитувати виділене
Dikun, ну вы как всегда, в своем репертуаре, клоунаду устраиваете, вам в цирк нужно идти, чтоб такие номера выкидывать, вы орете где отчеты депутатов, так почему же вы 5 лет у себя в гараже сидели и ничего не делали для людей?
Да, я понимаю что вы занимаетесь типа волонтерской деятельностью, вам времени для обычных людей не хватает, вы же 5 лет там у себя сидите в гараже и орете, отчеты вам подавай Идите обратно в депутаты, и тогда с вас будут требовать отчет о вашей проделанной работе, смотрел ваше выступление по видео, и ничего толкового от вас не услышал, только одно мычание Сделайте себе в гараже кабинет, для обычных простых людей, и помогайте им, для того чтоб помогать людям, не обязательно быть депутатом Гуляйпольськой Рады. Я с вас поражаюсь просто, то на Немич у вас во всем виноват, то депутаты, а сами на себя в зеркало давно смотрели? Или вы не слышите что о вас говорят? Только плохое в вашу сторону, хорошего ничего не слышал, разве только что вы помогаете нашим Гуляйпольцам, в зоне АТО. А так только все ваши слова, не подтвержденные какими то конкретными фактами, только сплетни и бредни от вас и слышу. Идите баллотируйтесь, и посмотрим что вы будете делать для наших Гуляйпольцев
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  29 липня 2015, 11:22цитувати виділене
Ба більше того депутати в 2014 році(коли вбивали наших хлопців в Іловайську) проголосували за навіс на ринку як за кота в мішку бо не знають!!! що коштує він 1 млн 200 тис грн
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 672  sergey69  29 липня 2015, 11:04цитувати виділене
Як Ви смієте пан Дикун напрягати наших вельмишановних депутатів і заставляти їх робити їх депутатську роботу за яку їм не платять. І взагалі їм нема про що звітувати, бо вони існують чисто формально. На мою думку, якби МЕР не казав: "не треба оправдуваться", а вимагав від депутатів виконання їхніх обов′язків, то ніхто б з них не дивився на Дикуна як бик на червоне полотно.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  29 липня 2015, 09:36цитувати виділене
В другому відео Лариса чесно зізналася,що у них з Азаровим М.М. була ЗУСТРІЧ з виборцями.
А ми вимагаємо згідно Закону України про статус депутатів місцевих рад проЗВІТУВАТИ за пророблену роботу.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  29 липня 2015, 09:30цитувати виділене
І чомусь мені здається що вони не знайдуть цих звітів
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  29 липня 2015, 09:29цитувати виділене
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1565  Julia77  29 липня 2015, 08:10цитувати виділене
Джордж Оруэлл
«Если ты в меньшинстве – и даже в единственном числе, – это не значит, что ты безумен».
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1565  Julia77  29 липня 2015, 07:49цитувати виділене
sergey69 я не вчитель, щоб кожного освічувати... ))))) сами батенька, сами...
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 672  sergey69  29 липня 2015, 00:04цитувати виділене
Ну якщо Ви так наполягаєте, то нехай буде ідіот це "частное лицо", тільки крім Вас це мало хто знає, так, що прийдеться Вам поширювати це в маси особисто, кожному "частному лицу" роз′яснювати хто він, є насправді.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1565  Julia77  28 липня 2015, 23:36цитувати виділене
Вікіпєдія https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B4%D1%96%D0%BE%D1%82
Давньогре́цька мо́ва (дав.-гр. ἡ Ἑλληνικὴ γλῶττα а ἡ Ἑλληνικὴ φωνή) [1]) — мова індоєвропейської групи, «пращур» сучасної грецької мови, поширена на території грецької ойкумени в епоху з кінця 2 тисячоліття до н.е. до 5 століття н.е.

А ви написали про Заимств. в XVIII в. из нем. яз....
То хто що мав на увазі раніше????
 0  або  
Завантажити ще 5, залишилось 5