Смайлики
X
Вставити зображення
X
Якщо потрібно завантажити зображення з комп'ютера, користуйтесь img-host.org.ua
Вставити відео
X
завантаження
 Неввічливо поводиться на сайті, це мене ображає
 Агресивні дії або залякування
 Це брехливі та образливі слова, які не відповідають дійсності
Повідомити
Відміна

ЗВІТ ДЕПУТАТІВ ПЕРЕД ГРОМАДОЮ СТАВ ВЕЛИКОЮ ТАЄМНИЦЕЮ. Люди робіть висновки кого обираєте.

ЗВІТ ДЕПУТАТІВ ПЕРЕД ГРОМАДОЮ СТАВ ВЕЛИКОЮ ТАЄМНИЦЕЮ. Люди робіть висновки кого обираєте.

Відповідь:

ЗВІТ ДЕПУТАТІВ ПЕРЕД ГРОМАДОЮ СТАВ ВЕЛИКОЮ ТАЄМНИЦЕЮ. Люди робіть висновки кого обираєте.

А це Закон:

Стаття 16. Звіти депутата місцевої ради перед виборцями та
зустрічі з ними

1. Депутат місцевої ради періодично, але не рідше одного разу
на рік, зобов′язаний звітувати про свою роботу перед виборцями
відповідного виборчого округу, об′єднаннями громадян. Рада
визначає орієнтовні строки проведення звітів депутатів місцевої
ради перед виборцями.

2. Звіт депутата місцевої ради повинен містити відомості про
його діяльність у раді та в її органах, до яких його обрано, а
також про його роботу у виборчому окрузі, про прийняті радою та її
органами рішення, про хід їх виконання, про особисту участь в
обговоренні, прийнятті та в організації виконання рішень ради, її
органів, а також доручень виборців свого виборчого округу.

3. Звіт депутата місцевої ради може бути проведено в
будь-який час на вимогу зборів виборців за місцем проживання,
трудової діяльності або навчання, а також органів самоорганізації
населення.

4. Депутат місцевої ради не пізніш як за сім днів повідомляє
виборців про час і місце проведення звіту через місцеві засоби
масової інформації або в інший спосіб.

5. Місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого
самоврядування, їх посадові особи, керівники підприємств, установ
і організацій державної і комунальної форм власності зобов′язані
сприяти депутатам місцевих рад в організації їх звітів (зустрічей)
перед (з) виборцями шляхом надання приміщень, інформаційних та
інших довідкових матеріалів, необхідних депутату місцевої ради, на
прохання депутата здійснювати інші заходи, пов′язані з проведенням
його звіту (зустрічі) перед (з) виборцями, у тому числі сприяти
оповіщенню виборців про час і місце його (її) проведення. Рішення
з питань організації звітів (зустрічей) депутата з виборцями
приймається на засіданні місцевої ради. ( Частина п′ята статті 16
в редакції Закону N 1522-IV ( 1522-15 ) від 19.02.2004 )

6. Депутат місцевої ради інформує раду та її виконавчі органи
про результати обговорення його звіту, зауважень і пропозицій,
висловлених виборцями на адресу ради та її органів, а також про
доручення, дані депутатові у зв′язку з його депутатською
діяльністю.

7. Витрати, пов′язані з проведенням звітів депутатів місцевої
ради перед виборцями та їх зустрічей з ними, здійснюються за
рахунок відповідних місцевих бюджетів у межах затверджених на ці
цілі видатків.

8. Звіти і зустрічі депутатів місцевої ради з виборцями
висвітлюються засобами масової інформації.
0

Щоб коментувати на сайті, авторизуйтесь через сайт або
FACEBOOK
.
Онлайн: 1
Профіль
 Рейтинг 960  newskaya14  12 вересня 2015, 19:42цитувати виділене
Ви тут переливаєте з пустого в порожнє. Краще замість того, щоб говорить про якісь там звіти чи відкликання скажіть спасибі депутатам за те, що вони хоча б щось робл@ть. Їм не платиться ні жодної копійки за депутатаство! Так що не лякайте різними там тупими відкликаннями! Не скрізь треба кричати і сунути свого носа - краще зосередьтеся на більш серйозних питаннях! Зрештою, до цього часу від місцевих депутатаів нічого не залежить - вони робл@ть те, що скажуть вище, а ініціатива в Гуляйполі не підтримується. Особисто я люблю справедливість і не люблю якати. Але десь у 2012 році особисто розробила програму і проект Молодіжної ради в районі - щоб саме МОЛОДЬ ТВОРИЛА МАЙБУТНЄ ГУЛЯЙПІЛЬЩИНИ!!!, а не представники старої формації, які бігають як щось по чомусь то в ригоналах, то в жопоблоці, то в нашому краї. Мені не дали реалізувати цей проект - проти були і Дудка, і Попович, і Науменко. Запитайте - чому? Тому що бояться!!! Тому що молоді люди більш незалежні, більш мудрі, більш професійні і більш розумні, аніж вони всі разом узяті! А головне - сучасна молодь демократична і чхати хотіла на всілякі там їхні рамки і накази! Не діють уже залякування місцевих олігархів. Дай Боже, щоб усі вони відійшли у небуття!!! Тож не бійтеся, шановні земляки! І не вірте тому, що буде вам розказувати опоблок, "наш край" й інші там клони голубих!!! Через місяць прийде ваш час - час народу, який проти цих фашистів і проти війни, яку привели вони на нашу землю! Єднаймося, гуляйпільці, проти голубої зарази!!!
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  04 вересня 2015, 08:43цитувати виділене
Згоден. А що виходить в нас 2004-2010 роки Неміч бют . Щоб залишитись ПРИ ВЛАДІ 2011- 2015 роки ПЕРЕБІГАЄ В ПАРТІЮ РЕГІОНІВ. Порядна людина не торгувала би совістю , а пішовби шити мішки чим займався до посади мера. Так що краще шити мішки чи палити біля паркану? От і весь патріотизм.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 84  Anastasya  04 вересня 2015, 08:35цитувати виділене
Весь історичний досвід свідчить про те, що справжній розвиток громад можливий тільки за умови, якщо члени місцевої громади усвідомлюють необхіднісьть інвкстувати себе і свої ресурси в свою громаду. Це пояснює той факт що громади ніколи не розбудовувалися згори або ззовні. Якщо громада обере дійсно достойного голову на виборах і не буде одним цілим механізмом у соціально економічному розвитку своєї території, то вона приречина на доживання. Також щоб вирішувати різноманітні соціальні проблеми у межах територіальної громади та примножувати її соціальний капітал. необхідна кропітка робота, направлена на мобілізацію громади як голови так і депутатського корпусу які для цього і обераються щоб працювати з людьми і для людей.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  03 вересня 2015, 20:49цитувати виділене
І до речі на послідній зустрічі з діючим депутатом від партії регіонів, я був вимушений йому розказати про мою пророблену роботу, тільки після того він почав розказувати що робить сам. Мабуть мій звіт 5 річної давнини його задовільнив.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 33  abvgd-12345  03 вересня 2015, 20:49цитувати виділене
Оголошення в газеті - це не звіт депутата. Я маю на увазі Ваш звіт у ЗМІ! Не пам"ятаю!
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  03 вересня 2015, 20:46цитувати виділене
зустрічі з депутатами

вибачаюсь з виборцями- людьми
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  03 вересня 2015, 20:45цитувати виділене
Ви дуже мало знаєте про мою депутатську роботу, бо якраз я давав об*яви в газеті і проводив зустрічі з депутатами і звіти. Постійно працювала депутатська приймальня в одному місці, а не як зараз не знають де і коли.
Але це не вихваляння, це відповідь на ваш коментар.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 33  abvgd-12345  03 вересня 2015, 20:38цитувати виділене
Я дуже уважно читав закон, пане Андрію, і наскільки пам"ятаю, Ви у свій час теж у ЗМІ не звітували. Для довідки: я до жодної політичної сили не маю ніякого відношення, а опоблок і їм подібних сам терпіти не можу.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  03 вересня 2015, 20:33цитувати виділене
abvgd-12345 ви відноситесь до наших теперішніх поганих депутатів?
Йдеться про те, що секрктар міської ради говорить публічно що в неї звіти депутатів, і тут же дає відповідь що в неї їх не має.
Як би депутати прозвітували, а звітів не має.

БРЕХНЯ ПАНОВЕ з опозиційного блоку.

Читайте уважно закон abvgd-12345
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 33  abvgd-12345  03 вересня 2015, 20:25цитувати виділене
У Законі не написано, що депутат має подавати звіт письмово, тим більше друкувати його у ЗМІ. ЗМІ можуть висвітлювати звіти і зустрічі, а можуть і не висвітлювати. Знову ж таки у законі не написано, що ЗМІ зобовязані це робити.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  03 вересня 2015, 15:43цитувати виділене
Згоден на 100%. Але цим треба займатися, і до речі за цим майбутнє.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 84  Anastasya  03 вересня 2015, 15:37цитувати виділене
Депутат депутатом. Адеж голови вуличних комітетів, де самоорганізація населення міста? Де патріотизм до рідного краю??? Серед міста на проти міськ ради живий приклад патріотизма, на протязі останніх 15 (ти) років власник історичної памятки хочаб фасад покрасив.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  03 вересня 2015, 09:54цитувати виділене
До речі ще є відповідь Неміча дуже цікава. Але поки не можу її найти.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  03 вересня 2015, 09:51цитувати виділене
п.8 дуже цікавий, ви бачили де небудь звіти депутатів? Я ні.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 225  svetaohota  03 вересня 2015, 09:05цитувати виділене
В Законі не написано, що звіт депутата має бути письмовим.
Невідомо, скільки коштів з бюджету виділено на звітність народних депутатів.
Трактувати норму Закону можна так, що виборці повинні надати запит своєму народному депутату і вимагати в нього звіт.
Все як завжди...
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  02 вересня 2015, 20:00цитувати виділене
маю надію що після виборів не дуже багато. Про сьогодні мовчу
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1352  Info-GP  02 вересня 2015, 18:36цитувати виділене
"Є диний шлях ефективний спосіб відкликання депутата." - А скількох відкликали?
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  02 вересня 2015, 16:21цитувати виділене
Є диний шлях ефективний спосіб відкликання депутата.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 1352  Info-GP  02 вересня 2015, 16:13цитувати виділене
"3. Звіт депутата місцевої ради може бути проведено в
будь-який час на вимогу зборів виборців за місцем проживання,
трудової діяльності або навчання, а також органів самоорганізації
населення." - Ми просили нашого депутата письмово зібрати збори і обговорити нагальні питання, депутат "прохання" узяла, посміхнулась і забула як вчорашній день наше звернення ))) от так вони про людей "піклуються" ((( Казала, що їм по-цимбалах скільки бумажок їм принесли....
Треба щукати інші шляхи впливу!
 0  або