Смайлики
X
Вставити зображення
X
Якщо потрібно завантажити зображення з комп'ютера, користуйтесь img-host.org.ua
Вставити відео
X
завантаження
 Неввічливо поводиться на сайті, це мене ображає
 Агресивні дії або залякування
 Це брехливі та образливі слова, які не відповідають дійсності
Повідомити
Відміна

ПЕРШЕ ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ, ТРЕТЬОЇ СЕСІЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 29.06.2016 року.

https://youtu.be/IL-d5KRFUbs
https://youtu.be/hQxP66VmPLQ



0

Щоб коментувати на сайті, авторизуйтесь через сайт або
FACEBOOK
.
Онлайн: 1
Профіль
 Рейтинг 768  AlexZ  07 липня 2016, 18:49цитувати виділене
ХТОСЬ, Коли ж ви такі всі освічені та найгідніші то зберіться і скажіть - ось , наприклад ми організували ремонт даху та вікон у бабусі , ось ми побудували завод по виробництву палива для приватних хатинок містян та селюків ,знайшли гроші для лікарні та дитсадка , ми примусили поліцаїв спіймати постачальників наркотиків для дітвори ... Але то все не в ваших силах бо у вас немає коштів , кошти зникли бо їх вкрали , хто вкрав - ви також здогадуєтесь , але зробити нічого не можете . Скажете що треба починаити з себе ? А я запитаю - а начортяки ви туди перлись


Слідуючою реплікою пана Дикуна має бути "Почни з себе . А давай скинемося..." І у цей момент видно усю прірву між місцевим олігархатом і звичайними людьми.
А взагалі треба внести відповідальність не тільки влади а й депутатського корпусу за прийняті рішення. Приймається рішення про ремонт даху якогось там будинку і відповідальність несе не виключно міський голова а усі, хто голосував. А як доказ - результати поіменного голосування.
Прийшли контролювати владу? Контролюйте. І несіть відповідальність разом з нею.
А то зараз ситуація така:
Ремонт доріг - Неміч краде. Ремонт даху - та це Неміч придумав щоб украсти. Будуємо пам"ятник - та це взагалі щоб Немічу відмити і т.д. і т.п. Я взагалі дивуюся як у Неміча хватає духу хоч щось робити, коли любе намагання спаплюжить пан Дикун і Ко. Що б ти не робив - ти крадеш, або хочеш украсти. Люди хавають, пан Дикун отримує плюсики а пересічний громадянин не знає робочих моментів. Він читає Махноград і просто вірить написаному.
 1  або  
Профіль
 Рейтинг 768  AlexZ  07 липня 2016, 18:37цитувати виділене
ХТОСЬ, Про тягар бути народним депутатом - не треба свистіти про це людям , бо я зайвий раз повторю :"Люди вже не дурні і вміють аналізувати та порівнювати" .


ХТОСЬ, Але в будь якому парламенті є такі Андрії , котрих поважають , уважно слухають , ненавидять , бояться , їм аплодують , погрожують , обіцяють , дають віртуальні повноваження - але все вирішується так як потрібно і аж ніяк не так як хотять оті самі Андрії


Підпишуся під кожним словом.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  04 липня 2016, 11:00цитувати виділене
Домовлятися про те чи потрібно освітлювати вулиці, ремонтувати дороги ,прибирати сміття? Ні Хтось це треба робити і тут не має про що домовлятися. А про жадобу, підлість і егоїзм розкажіть тим хто використовує кресла місцевго самовр у власних цілях. І мені чогось здається що ви звідти або десь близько.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 10  ХТОСЬ  03 липня 2016, 22:57цитувати виділене
Та не Дикун винен , та й що таке "винен" - то боржник чи особа , чию провину доведено судом ? Не мав я за мету когось звинувачувати бо то справа невдячна та й один пан Бог має волю та силу аби засудити чи помилувати , а решта то все театральна вистава для сильних ( читай багатих та впливових) та бідних( тобто решти народонаселення) . А ось дійсно таке враження що він ( Андрій) один депутат і саме депутат , котрому делегували повноваження - а решта то масовка ... Але в будь якому парламенті є такі Андрії , котрих поважають , уважно слухають , ненавидять , бояться , їм аплодують , погрожують , обіцяють , дають віртуальні повноваження - але все вирішується так як потрібно і аж ніяк не так як хотять оті самі Андрії . Вирішити безапелчційно та однозначно на свою користь та за своїми правилами можливо тільки ультрарадикальними методами , тобто тільки груба фізична сила здатна все вирішувати по закону ( хоча що таке закон - досі не відомо бо у кожного своя правда ) . А от чи здатні воювати наші обранці за свої переконання ? Ні , до певної межі звісно всі готові на вчинки та обіцянки , а надалі єдиний вихід - це домовлятися . А от вміння домовлятися то великий дар та ознака справді сильного лідера та особистості . Інакше так і буде надалі , як правильно сказав пан Дикун :" Розмова ні про що..." . Зрештою зараз , принаймні на протязі останнього року , так і є . Про тягар бути народним депутатом - не треба свистіти про це людям , бо я зайвий раз повторю :"Люди вже не дурні і вміють аналізувати та порівнювати" . Беззаперечно я буду не правим та нечесним перед собою коли скажу що всі депутати такі - є і справжні патріоти та сильні особистості , котрі вважають що дійсно здатні добитись справедливості . Але їх одиниці і вони є романтиками та ідеалістами хоча заслуговують на повагу та особливий статус в суспільстві . Але зараз не початок 20-го століття і гроші ( тобто жадоба , підступність , брехня , підлабузництво , підлість та егоїзм) правлять світом використовуючи надсучасні технології . І коли це комусь не зрозуміло і читати це складно , то краще та простіше сказати що " Перші десять рядків пропущу бо не про що" - так зручніше бо не треба напружуватись аби зрозуміти сторонню думку , тим паче не треба вчитись читати "проміж рядків" , тобто "мєжду строк" ...
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 248  mestniy  03 липня 2016, 14:15цитувати виділене
Таке враження, що у всьому винен Андрій, він один депутат на все Гуляйполе? А, вони сидять тихенько просто, а цей "дурник" (вибач Андрій) горло рве.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  03 липня 2016, 13:05цитувати виділене
Красиво сказано, згоден, а що далі. Перші десять рядків пропущу бо не про що. Всі хто бажав йшли на вибори і мали рівні можливості так як і виборці мали вибір за кого проголосувати. Ваша необізнаність про вчителів мене дивує, я нарахував три вчителя, це 11% від жителів міста. Про тарілочку борщу... кожен громадянин має право займатись підприємницькою діяльністю це прописано в законі. Але це не мед. Про війну... а чи не комуняки з ригами- опоблоками привели до війни? Де ваш янукович? Про виробництво палива - пілети 800 грн. Дивна логіка про газ( як відключать газ не буде чим платити за вугілля; а як не відключать то буде чим платити?)Пляж біля занедбаної річни до алексзет, який *зажав* гроші на пісок.І про поліцаїв. До тих пір коли ви не навчитеся поважати тих людей які вас захищають і не будете їх ображати в нас нічого не зміниться. А в поліції повинні працювати чесні люди. І ви дуже помиляєтесь коли вважаєте що ставши депутатом можна збагатитись, скоріше це великий тягар. До речі, ви можете стати помічником депутата і про те що говорите - займатись, робити конкретні справи. Я впевненний ви цього ніколи не зробите, бо боїтеся на себе брати відповідальність. Ви навіть боїтеся озвучити своє прізвище....
 1  або  
Профіль
 Рейтинг 1498  fredfrumos  03 липня 2016, 06:53цитувати виділене
Краще і не скажеш.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 10  ХТОСЬ  02 липня 2016, 23:23цитувати виділене
Мої вітання , пан Дикун ! "Хтось в небо летить , а Хтось залишається ... Хтось далі біжить , а Хтось - зупиняється ". То , знову таки , сказав не я . Може бути що будь який Хтось , бодай навіть без вказаного прізвища , має свою думку та переконання , може бути Громадянином і по великому рахунку начхати на сторонню увагу та повагу .Так само не кожен хто афішує свої ідентифікаційні та антропометричні дані є об′єктом , котрий заслуговує на повагу та увагу чи навіть більше - на "крісло" в муніципалітеті . А от коли чиясь думка чи висновок не співпадає з Вашою - то це не значить що автоматично то все апріорі не правильно та є відбілюванням "ригнів" чи інших "опозиціоонерів" . Звісно шо коли в країні війна та безлад - то треба вживати радикальні ( не плутати з "особливою громадською організацією" ) заходи для збереження державності та покращення добробуту Народу ( так - саме Народу і перепрошую за "комах" )аби суспільство зрозуміло що є ще якісь важелі контролю та управління що втілюють заходи організації та функціонування державної влади і місцевого самоврядування . А от до саме ограну місцевого самоврядування і відноситесь ви , вельмишановні депутати різних рівнів . І коли ви намагаєтесь показати свій альтруїзм та щиру турботу про той самий Народ що вас обирав - то не треба думати що люди не знають що майже у кожного з вас є ( або маєте за самоціль стати хоча б маленьким бізнесменом) свої магазини чи інший бізнес , котрий завжди буде для вас пріорітетом і котрий ви захищаєте , прийшовши саме для того у владу бо ВИ ВСІ МАЄТЕ ДІТЕЙ , ОНУКІВ , РОДИЧІВ ЧИ ДРУЗІВ , КОТРИХ ТРЕБА ТЕЖ ЗАБЕЗПЕЧИТИ КОШТАМИ ТА ЗАСОБАМИ ДЛЯ ШИКАРНОГО ІСНУВАННЯ !!! . І в цьому нема нічого поганого чи злочинного бо тільки дурень не змінює свою точку зору в залежності від обставин та тільки ледар не хоче жити краще , але ж ви крім того ще й позиціонуєте представниками влади в державі - а це є така собі царина для зловживань тою самою владою в перспективі . А чи не дивились ви бува фільм про вчителя , котрий став президентом ? Так от він правильно казав шо всі ті депутати тільки й робл@ть шо " пИ..дять та пи..дЯть - що в принципі одинаково , тільки наголос різний ..." Не треба казати про активну громадську позицію , про господарську кмітливість , про "патріотизм" та "наболіле" - то все демагогія . Скільки у вас в "корпусі" є вчителів , лікарів , простих працівників , не пов′язаних з торгівлею чи "колишніх"- рівнісінько один . А от те що переважна більшість населення приречена працювати за тарілочку пісного борщу , жити в рази гірше чим при "комуняках" , в розмовах між собою на будь яку тему на другій хвилині вимушено обговорювати війну що гримить в сусідній області , мерзнути чи навіть замерзнути в холодну пору року бо не буде чим сплатити за вугілля коли вимкнуть газ і не буде вистачати субсидій ... А ви - магазини , ями , пляж коло занедбаної річки , смітники , ринок , гроші , гроші ... Коли ж ви такі всі освічені та найгідніші то зберіться і скажіть - ось , наприклад ми організували ремонт даху та вікон у бабусі , ось ми побудували завод по виробництву палива для приватних хатинок містян та селюків ,знайшли гроші для лікарні та дитсадка , ми примусили поліцаїв спіймати постачальників наркотиків для дітвори ... Але то все не в ваших силах бо у вас немає коштів , кошти зникли бо їх вкрали , хто вкрав - ви також здогадуєтесь , але зробити нічого не можете . Скажете що треба починаити з себе ? А я запитаю - а начортяки ви туди перлись?
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  02 липня 2016, 18:29цитувати виділене
Маленька конячка, розумне щось напиши. Це не мої слова, але як вони до тебе підходять.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 333  LittlePony  02 липня 2016, 18:22цитувати виділене
Dikun, Народ все бачить і розуміє

Ага, був такий піа Гапон. Підбурював, підбурював народ, а потом утік
 1  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  02 липня 2016, 17:29цитувати виділене
LittlePony, Ну народ цього не баче.

Народ все бачить і розуміє хто пише нисенітницю і хто чіпляється за владу до останього бо звик *пити кров з народу*. Добре що ти визнав що сидите біля кормушки і готові на все щоб цю кормушку не залишати. Але бюджет не кормушка і негідникам рано чи пізно прийдеться його залишити.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 333  LittlePony  02 липня 2016, 15:01цитувати виділене
ХТОСЬ, все зводиться до того що найбільше "активні" депутати є підприємцями , котрі починають скреготати зубами коли їхній бізнес втрачає рентабельність


+1000
Ну народ цього не баче.
Новітні попи Гапони колотять шоб добратись до кормушки
 1  або  
Профіль
 Рейтинг 3480  Dikun  02 липня 2016, 08:57цитувати виділене
От якби цей коментар написав не хтось, а людина яка вказала своє прізвище до нього можна було б віднестися з повагою, а так відбілювання мера і депутатів * бувших регіоналів*. Спочатку хочу нагадати що Неміч не хто інший як бувший підприємець який шив мішки. Може ви про це забули, а може і не знали.І ЛЮДЕЙ називати * пересічними комахами * може дійсно що тільки прихильник партії регіонів-опозиційний блок.
Щодо ринку.Ніхто не піднімав питання оформлення підприємцем бабусь які торгують своєю продукцією. Стоїть питання про людей які займаються підприємницькою діяльністю і не сплачують податків які йдуть на пенсію цим самим бабусям. І до речі, про людей яких ви називаєте баригами .... це люди і з вищою освітою, і бувші вчителі та інженери які пішли власними силами заробляти гроші не чекаючи не від кого допомоги.
Шагарівська обраниця правильно і робить що турбується про людей, щоб вони змогли їздити по нормальній дорогі, а не по такій до якого стану довів наш мер. Або ваш партійний бос купує все більшу машину щоб можна було їздити по ямах і розказувати яке він *щастя* несе людям.
І та частина депутатів яка сидить мовчки.. а не здається вам що їм просто нічого сказати.
І до речі ніхто не намагається знаходити чергову яму чи смітник, ваша біда в тому що ви ці ями і смітники не помічаєте.
А про закони це зовсім сміх. Мер читає закони України російською мовою бо десь знайшов такий сайт. Ви йому розкажіть що є ЗУ * Про статус депутатів місцевих рад* нехай його за 10 років хоч раз прочитає, вивче і не порушує ці самі закони.
 0  або  
Профіль
 Рейтинг 10  ХТОСЬ  01 липня 2016, 23:32цитувати виділене
Довго та з пустого в порожнє депетати "перетирають" та "пропонують" , але все зводиться до того що найбільше "активні" депутати є підприємцями , котрі починають скреготати зубами коли їхній бізнес втрачає рентабельність до ста відсотків і до сраки їм всі оті пересічні комахи , котрі їх обирали ... "Ага ! Он вони теж псують лавочки і п′ють хлоріровану воду а налогів з торговлі квасолею та пакуночком шовковиці не платять !!! Дайош з кожного хто зайшов на ринок єдиний податок по сто гривнів !!!" Жаба починає давити отих бариг , котрі тепер при владі і мають магазини. А ота шагарівська "обранниця" пообіцяла жителям Марфополя шо зробе дорогу до села і тепер сидячи в залі вважає себе катериною другою ... Смішно бо кожен тягне на себе хоч шматочок державного , чи то народного , кожушка . Правда треба віддати належне тій частині депутатів що є представниками колишніх регіоналів бо вони сидять мовчки оскільки розуміють шо вступати в полеміку з марфополянами даремно так як аби розмовляти однією мовою треба спуститись до їхнього рівня - а там ті хто застряг на межі позаминулих століть задавлять своїм досвідом . Кожна сесія є відкритою конфронтацією між головою міськради та бізнесвуменами , котрих очолює один бізнесмен . Одні оскаженіло намагаються довести що вони є корисні для громади бо кожного тижня знаходять чергову яму на дорозі та купу сміття , а голова намагається їм втлумачити що треба вивчати закони та принципи місцевого самоврядування та самовпорядкування і так проходять місяці до наступної каденції . Що до торгівлі на ринку то нехай скажуть скільки коштує торгівля на протязі тижня - близько двохсот гривнів , а скільки сплачують "офіційні" крикливі підприємці єдиного податку - 137грн80коп та 275грн60коп на місяць . Будуть кричати про соціальні внески за найманих працівників - а коли не вигідно наймати то ставайте самі працювати й не стогніть шо так важко . Кому було важко та не вигідно - той полишив ту авантюру з чесним бізнесом та позакривав магазини й живе так як вміє .
 1  або  
Профіль
 Рейтинг 672  SERGEY69  01 липня 2016, 13:27цитувати виділене
Меру, як завжди, особисті стосунки заважають працювати. Біля третьої школи комунгосп перерив асфальт при ремонті водогону і вже більше двох років не можуть після себе відновити покриття. Була заява, був збір підписів жителів вулиці, а меру хватає наглості сказати, що вулиця зроблена не буде. Ось де явна складова коррупції. Якщо його величність соізволить, то може його хтось і переконає.
 1  або